Pretraži ovaj blog

subota, 24. listopada 2015.

Bourjois Healthy Mix tekući puder

Prvi post mi je nekako najbolje započeti nečim što svakodnevno koristim i bez čega ne mogu, a to je tekući puder. Imam relativno čistu i suhu kožu lica , tako da na dnevnoj bazi koristim puder za srednje prekrivanje.
Moj osobni favorit kojem sam odana posljednjih godinu dana je Bourjois Healthy Mix.

Bourjois Healthy Mix, nijansa Vanilla 52


Tekstura ovog pudera je kremasta, jako lijepo se blenda, bilo spužvicom ili kistom.
Prekrivanje je srednje, i to bez primera, uz mogućnost nadogradnje.
Idealan je za normalnu i suhu kožu, dok će se na masnoj ili mješovitoj koži zasjajiti vrlo brzo. Ako imate lice koje je sklono znojenju pri višim temperaturama ne bih vam ga preporučila.
Trajnost mu nije baš 16 h kako je to na njemu navedeno, ali mislim da ni najskuplji puder ne bi izgledao svježe nanešen nakon toliko vremena. Na mom licu može sasvim solidno potrajati 8 h, osim ako nije ljeto pa mi se lice preznoji te se nakon 4 h zasjajim kao disko kugla.
Također moram napomenuti da nema ni SPF faktor te zbog toga jako lijepo ostaje na fotkama.
Ima ugodan cvjetni miris koji se osjeti samo prilikom nanošenja, poslije se izgubi, te pumpicu koja istisne točno onoliko proizvoda koliko želite.

Dakle, radi se o puderu koji je hidratantan i jako lijepo prianja uz lice. Ne ostavlja dojam maske, naprotiv, prozračan je i jedva da se primjeti  na licu, a za puder koji koristim na dnevnoj bazi meni osobno to je i najvažnije.

Nema komentara:

Objavi komentar