Pretraži ovaj blog

petak, 29. travnja 2016.

Holika Holika BB krema

U zadnje vrijeme dosta sam čitala o azijskoj kozmetici, i najviše su me se dojmile recenzije o bb kremi, vjerojatno zato što ni jednu ne koristim. Nekad davno isprobala sam nekoliko bb krema i ni jedna mi nije odgovarala, neke zbog lošeg prekrivanja, neke zbog masnog efekta poslije, uglavnom, ni jednu nisam koristila više od dva puta. Nisam imala velika očekivanja ni za azijsku bb, ali sam se jako, jako iznenadila.


Krema dolazi u mekom plastičnom pakiranju od 30 ml. Može se lijepo dozirati željena količina. Miris kreme je predivan, svjež i ugodan, na koži se izgubi nakon nekog vremena.

Ono što me oduševilo kod ove kreme je prekrivanje koje je i više nego odlično. Tekstura kreme je dosta gusta, ali se jednostavno razmazuje po licu. Dovoljna je mala količina za cijelo lice, ako stavite malo više dobit će te "bljedilo" na licu.


Izvrsno se upija u kožu i stopi sa tenom. Ja imam normalnu kožu, sa izraženom suhom t-zonom zimi, tako da mi je malo istaknula suhe dijelove ako mi koža prethodno nije bila nahranjena. Kad vidite teksturu i prekrivanje ovo nebih nazvala kremom, ali kad nanosite na lice i poslije se ona upije u kožu nebih je nazvala ni puderom. Po meni je ovo nešto između, ali jako dobro za dnevni look kad ne želite "pretrpavanje".

Postoji pet vrsta Petit BB krema koliko sam vidjela, i sve sadrže zaštitni faktor.

Krema se, koliko ja znam, samo može naručiti preko ebaya. Ja sam naručila od provjerenog sellera. S obzirom da mi je prva azijska, neznam da  li je original ili ne, imala je zaštitnu foliju na sebi, a na pozadini teško da mogu pročitati sadržaj :)


Da sada ne kopiram sa službene stranice dio po dio, kliknite ovdje i možete pogledati i sadržaje ostale 4 kreme.

Cijena kreme je nekih 35kn.




Nema komentara:

Objavi komentar