Pretraži ovaj blog

utorak, 7. lipnja 2016.

Njega bebe

Kako sam sad u baby vodama, malo sam surfala po netu i skužila sam da nema baš recenzija o dječjoj kozmetici. Kako mi je ovo prva beba, a do sada nisam baš bila okružena bebama, sve mi je novo i strano, i po običaju, uvijek se informiram prvo na internetu kad mi nešto treba. 
Primjerice, njega dječje guze. Što mi treba osim pelena?  Malo po malo, nešto s interneta,  i većinom informacija od prijateljica koje su već rodile, prilagodila sam svoj oblik njege za svoju dvomjesečnu bebu.
Što se tiče pelena, kad je beba ovako mala ne može baš toliko napuniti pelenu pa da možemo reći ove propuštaju, ove ne, pogotovo ako ste uzeli pravu veličinu. To ćemo tek otkriti za koji mjesec. Za sada nemamo idealne pelene, manje više sve su iste. Pelene se kupuju po kilaži bebe, kratko smo koristili one od 2-4 kg, pa smo prešli na one od 3-6 kg. Sada beba ima skoro tri mjeseca i 6 kg, i već smo prešli na pelene od 4-9. Ja osobno volim da je pelena malo veća, i da ga ne "siječe" preko stomaka. Probali smo Pampers, Pampers premium care, Baby love, Violetu, Toujours, Lumpi i još neke dvije vrste kojima sam zaboravila ime. Za sada su nam najgore bile ove Toujours koje sam kupila u Lidlu, pretanke su, ali su mi nekako prevelike. 
Pelena se mijenja najmanje 8 puta dnevno, tj. svaka 3h, a po potrebi i više.
Mi ne koristimo vlažne maramice za guzu, jer nekad kad skidam šminku na licu, neke mi toliko isuše lice da me poslije peče, pa nekom logikom smatram da bi s osjetljivom bebinom kožom bilo još gore. Koristimo jednokratne velike pamučne blazinice, na način da je pokvasim toplom vodom i time brišemo guzu.


Koristimo babylove dm-ove blazinice, u pakiranju dođe 60 komada i to vam može potrajati do tjedan dana.
Kad mijenjamo pelenu guzu namažemo JGL masti, i to ne svako mjenjanje, nego svako drugo. Mažemo jako tanak sloj i dobro ga utrljamo, za sada nismo imali ni točkicu od ikakvog osipa.


U rezervi imamo spremnu Sudocrem mast u slučaju osipa ili ojeda koji se često znaju pojaviti kod malih beba.Također je koristan i za odrasle u slučaju opeklina, opeklina od sunca, manjih upala kože i sl.

Što se tiče kupanja bebe, kupamo se u čistoj vodi u koju dodamo par kapi maslinova ulja. Za sada to se pokazalo idealnim, jer bebina koža je preosjetiljiva za bilo kakvu "kemiju". Kada malo ojača počet ćemo sa prirodnom kozmetikom na bazi pčelinjih proizvoda o kojoj ću više napisati u idućem postu.
Znam da većina mama kaže kako su ovo bapske priče, i da djetetu ništa neće biti od dječjih šampona. Ruku na srce, i nas su mame kupale u koječemu, ali kemija je danas toliko jaka da skoro svako drugo dijete ima dermatitis. Ne mora značiti da je od kozmetičkih preparata, ali čemu riskirati.
Također, ne koristim omekšivač za robu i dječju robicu perem posebno, odvojenu od naše, ali to će biti samo neko vrijeme.
Još koristimo i štapiće za uši posebno namjenjene bebama, i dječije škarice za šišanje noktiju sa tupim vrhom. Moja beba je od rođenja imala jako duge noktiće, ali smo ih tek skratili sa mjesec dana prvi put, jer su do tada bili premekani i sami su se gulili postepeno.

Kao veliki ljubitelj kozmetike, preparativne i dekorativne, ovo što koristim za bebu se malo kosi sa mojim željama, ali kao što sam već rekla- bolje spriječiti nego liječiti. Dječja koža je preosjetljiva, naročito na početku, stoga pomno pazim što i kako koristim. Bit je što manje i što prirodnije, kako bi izbjegli osip, dermatitis i kojekave kožne nedaće.

Nema komentara:

Objavi komentar