Pretraži ovaj blog

subota, 5. studenoga 2016.

NYX Lingerie Liquid Lipstick

Konačno sam došla do svog prijmjerka NYX Lingeria tekućeg ruža, u nijansi Bedtime Flirt 08.
Ja bih rekla da je ovo nude rozo-siva nijansa.



Tekstura ovog ruža je izuzetno kremasta i gusta, ali lako maziva. Odmah da pohvalim i uski precizni aplikator koji to omogućuje, za sada najbolji aplikator ikada.


Dok ga nanosite malo je ljepljiv, ali nakon 2-3 minute se potpuno osuši. S ozbirom da je mat, nanošenje balzama prije je, barem meni, prijeko potrebno, jer u protivnom usnice će vas zatezati.
Mislila sam da znam što je dobra pigmentacija, ali ova me uvjerila da do sada nisam imala pojma.Malo je teži ruž, u smislu da će te ga osjećati cijelo vrijeme na usnama, ali za ovu nijansu isplati se trpjeti. Meni je postojan na usnama neka 3-4 sata bez popravljanja. Ima blagi miris vanilije.

Ambalaža je čvrsta i praktična, iako mala ( 5 ml, hellouuu??), sa, opet ponavljam, meni najboljim aplikatorom ikad. 
Kupila sam ga na ebay-u za nekih 8-9 dolara.


Nema komentara:

Objavi komentar