Pretraži ovaj blog

subota, 23. rujna 2017.

Balea Soft & Clear Anti-pickle Peel off maska za lice

Nedavno sam se pogledala u ogledalo i pomislila; pa baš mi je super koža, odavno nije "divljala", moram se držati ovih kombinacija koje sada koristim. I tako ja u dm-u, i mislim se pa već odavno nisam nikakvu masku stavljala na lice, i uzmem si ovu Baleinu, obećava.
Radi se o maski sa salicilnom kiselinom, aktivnim ugljenom i cinkom, u daljnjem teksu-crna maska.

Nanosi se klasično, prstima, malo je škakljivo ako vam negdje kapne jer se malo teže čisti, ali ciljajte na lice i sve će biti ok. U pakiranju su dvije, ja sam jednu potrošila ne planirajući pisati o njoj, tako da sam morala preuzeti sliku sa Pinteresta da vidite o kojoj je riječ.


Dosta je tekuća i ljepljiva, ne razmazuje se ravnomjerno, više se povlači za dlačicama po licu, ali sam uspjela nekako staviti malo deblji sloj na nos i čelo jer tu imam najviše mitesera.
Piše da se drži na licu 20 minuta, ali meni se tek nakon više od pola sata lijepo zategla. Ja znam da je vrijeme za skidanje maske u onom trenutku kad više nemogu pričati.
S obzirom da je tanak sloj teško je naći početak za skidanje, pa me je trenutno "oprala" panika kako ću je skinut, jer nema šanse da bi je mogla oprati, ali sam nekako mimikom uspjela pokrenuti dio na nosu i skinuti. Skidanje nije nešto pretjerano bolno, osjećate je, ali ne boli.
Ugodno sam se iznenadila kad sam vidjela da mi je skinula nekoliko mitesera s nosa, iako piše, ali nisam očekivala. Koža je bila čista, glatka i mekana nakon nje, tako da nisam stavljala nikakvu kremu, samo sam se umila čistom vodom. Uglavnom, oduševljena, ali kratkoročno.
I tako, sutradan ja oduševljena i čistog lica hvalim masku na sva zvona prijateljicama, i dođem doma skinem šminku, kad gle, dva prištića,upaljena, sutradan +2, prekosutra sam već prestala da brojim.
Znam da imam osjetljivu kožu, i stvarno se ne igram novitetima, ali ovo nisam očekivala. Sad će proći mjeseci da se opet dovedem u normalu.
Uglavnom, ovo je moje iskustvo sa Baleinom maskom, to ne znači da će i vaša koža ovako odreagirati, ali ako imate osjetljivu kožu, imajte ovo u vidu. Ne znači da hoće, ali moguće je. Za čišćenje mitesera i predivnu mekoću nakon čišćenja je izvrsna.


Nema komentara:

Objavi komentar